شناسهٔ خبر: 89126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از تنها بانوی مکانیک استان هرمزگان

بانوی مکانیک استان هرمزگان وزیر راه و شهرسازی، با ارسال لوحی از تلاش ها و خدمات « طاهره شریفی » تنها بانوی مکانیک استان هرمزگان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( هرمزگان )؛ آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان ضمن دیدار و تشکر از زحمات طاهره شریفی، تنها بانوی مکانیک استان هرمزگان، حضور چنین زنان با مهارت و پرتلاشی را مایه مباهات استان وکشور و به خصوص جامعه زنان دانست و ضمن استماع مسائل و مشکلات ایشان، با اهداء لوح سپاس وزیر راه و شهرسازی از او تقدیر کرد.

رضایی افزود: زنان جامعه‌ ما در هر جایی که به آن‌ها میدان داده شده، توانسته‌اند به خوبی بدرخشند و منشاء خدمات بزرگ باشند.

 وی گفت: خانم شریفی در عمل ثابت کرده است که موفقیت ربطی به جنسیت ندارد و با علاقه، باور و پشتکار می‌توان موفق شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه با اشاره به انعکاس گزارش این بانوی تعمیرکار از بخش‌های خبری صدا وسیما، و بازخورد مناسب آن در فضای مجازی اذعان داشت: انعکاس خبر‌ها و رویداد‌های استان از رسانه ملی جای تقدیر دارد، چرا که علاوه بر ارائه فعالیت مسئولان به مطالبات مردمی هم پرداخته می‌شود که راهی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم است.

این بانوی توانمند ۲۸ ساله حدود ۱۳سال است با راه‌اندازی یک تعمیرگاه تخصصی به عنوان تنها تعمیرکار خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه در روستای گوین از توابع بخش رویدر شهرستان بندرخمیر و تنها تعمیرکار زن در سطح استان به فعالیت مشغول است.