شناسهٔ خبر: 89129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‌نام ١۵ هزار متقاضی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن

مهاباد مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز مهاباد، گفت: در مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن که از ١٨ تا ٢۵ دی ماه انجام شد، ١۵ هزار و ۵۶۴ متقاضی در سامانه طرح اقدام مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو اظهار داشت: در مرحله سوم ثبت‌نام ۴ هزار و ٢٧۵ متقاضی از شهرستان مهاباد، ٨ هزار و ٧٢٧ نفر از شهرستان بوکان و ٢ هزار و ۵۶٢ متقاضی از شهرستان چایپاره اطلاعات اولیه را در این سامانه وارد کرده‌اند.

وی یادآور شد: تا به امروز ٩۶٨ متقاضی در شهرستان مهاباد مبلغ اولیه را واریز کرده و تمامی این افراد به پروژه تخصیص یافته‌اند. هم‌چنین شش قطعه زمین با قابلیت احداث یک هزار و  واحد در این شهرستان شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: در حال حاضرعملیات خاکبرداری در  اراضی سایت کوی دانش، شهرک سیدآباد، مکریان و کارمندان واگذار شده به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  اجرا می‌شود.

حمزه لو افزود: در روزهای آینده، عملیات اجرایی یک هزار و ٧٩۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود.

سهم آذربایجان غربی از طرح اقدام ملی مسکن ٢٠ هزار ٩٧٠ واحد تعیین شده و ۴١ هزار و ١٧۴ متقاضی در سه مرحله زمانی ثبت نام کرده‌اند و برای ۶ هزار و ۶۵٨ متقاضی واجد شرایطی افتتاح حساب شده است.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل مهاباد با حجم
20 MB