شناسهٔ خبر: 89186 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان ۲۵۹تختخوابی امام‌حسین(ع) در تربت‌حیدریه تا یک ماه دیگر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود/ پیشرفت پروژه ۹۵ درصد است

بیمارستان تربت حیدریه مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه بیمارستان آموزشی- درمانی امام حسین(ع) در تربت‌حیدریه پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد از تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تا پایان امسال، خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که امروز ۷ بهمن به منظور بازدید از بیمارستان امام حسین تربت حیدریه به استان خراسان رضوی سفر کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی تربت حیدریه، هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصدی دارد. برنامه‌ریزی این است که تا پایان این ماه و حداکثر اوایل اسفندماه بیمارستان تکمیل شود و در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان قرار بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص آغاز به کار این پروژه و همچنین سرمایه‌گذاری برای احداث بیمارستان، توضیح داد: زمان احداث این بیمارستان سال ۸۸ بوده است که به دلیل تخصیص نیافتن بودجه کافی اتمام این بیمارستان با تاخیر همراه شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: تاکنون برای احداث این بیمارستان ۱۳۰ میلیاردتومان هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود که ۲۰ میلیاردتومان دیگر نیز برای تکمیل ۱۰۰ درصدی آن نیاز باشد.

نبیان افزود: این پروژه بیمارستانی دو بخش دیگر نیز دارد که شامل بخش آموزشی و بخش آنکولوژی است که منابع مالی جدیدی برای فاز ۲ نیاز دارد که آن بخش ها نیز در فاز دوم نیازمند تخصیص منابع جدیدی است.

وی گفت: این بیمارستان در ۶ طبقه احداث شده و زیربنای آن ۲۴ هزار و ۱۴۳ مترمربع است.