شناسهٔ خبر: 89202 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

مازندران رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای از رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، رضا نفیسی با ارسال نامه ای  از زحمات و خدمات شايسته ناهید شهرامی نیا به منظور عملكرد مطلوب و تاثیرگذار در هفته ایمنی حمل و نقل و در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های این سازمان و تعامل با دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور تقدير و قدرداني کرد.

در بخشي از اين نامه آمده است : بدینوسیله از تلاش ها و اقدامات شایسته و موثر جنابعالی تقدیر به عمل آمده و امید می‌رود با استمرار تلاش‌ها در سایه همکاری موثر اعضا و الطاف الهی در زمینه آموزش، آگاهی‌سازی، ارتقای ایمنی رانندگی و کاهش بیش از پیش تصادفات و جانباختگان حاصل شود.

گفتنی است چندی پیش معاون حمل و نقل وزارت راه و شهر سازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه های کشور نیز با ارسال نامه ای از مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص افزایش ارتقاء ایمنی و تامین تردد عبور و مرور ایمن در محورهای تحت پوشش خود و همچنین عملکرد مثبت و تاثیرگذار در هفته ایمنی حمل و نقل تقدیر و قدردانی کرد.