شناسهٔ خبر: 89298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان خبر داد:‌

انجام ۳ مورد رفع تصرف از اراضی دولتی در دی ماه ۹۹ در استان خراسان شمالی

رفع تصرف از اراضی دولتی راه و شهرسازی خراسان شمالی فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی از انجام ۳ مورد رفع تصرف از اراضی دولتی توسط این یگان در دی ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان شمالی)، سرهنگ علی جهانی با اشاره به رفع تصرفات انجام گرفته در دی‌ماه اظهار داشت:‌ مجموع این  ۳ مورد که یک مورد خلع ید و اجرای احکام قطعی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع و به ارزش ۳۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (سی میلیارد ریال) و ۲ مورد دیگر نیز رفع تعرض فوری به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع و به ارزش ۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ریال ( هفت میلیارد ریال) بوده که در مجموع ارزش ریالی آن ۳۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ریال (سی و هفت میلیارد ریال) و به مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع است.

 سرهنگ جهانی خاطر نشان کرد: یک مورد اجرای حکم خلع ید و یک مورد رفع تعرض فوری در  شهرستان بجنورد و یک مورد رفع تعرض فوری در شهرستان شیروان انجام پذیرفت.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه زمین خواران و متصرفین در این روزها تصرف اراضی دولتی به حداکثر رسانده‌اند، ما نیز با تمام توان حفاظت از زمین های دولتی را به حداکثر رساندیم و توانستیم در این زمینه موفق شویم.