شناسهٔ خبر: 89418 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی لرستان در ایام الله دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان

Un20210202_083958.jpg سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح پروژه‌های این اداره کل در ایام الله دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) وحید کرم‌الهی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت  ایام الله دهه‌فجر، ۵۲۶ واحد مسکن مهر در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد‌تومان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این ایام ۱۹ کیلومتر از چهارخطه‌های در دست احداث استان افتتاح خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان افزود: از مجموع ۱۹ کیلومتر چهارخطه قابل افتتاح؛ ۸کیلومتر مربوط به احداث باند دوم محور خرم‌آباد- کوهدشت، ۷کیلومتر مربوط به باند دوم محور ازنا- شازند و ۴ کیلومتر مربوط به باند دوم محور خرم‌آباد- نورآباد است.

وی بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای ۱۹ کیلومتر چهارخطه فوق، بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان اعلام شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر بخشی از پروژه‌های بازآفرینی استان را افتتاح خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از پروژه‌‌های بازآفرینی شهری لرستان بهسازی و کف سازی خیابان فردوسی خرم‌آباد است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به انجام رسیده است.

کرم‌الهی بیان داشت: همچنین تکمیل کانال دفع آب های سطحی محله کاظم آباد الیگودرز نیز از دیگر پروژه‌های بازآفرینی شهری است که با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیاردتومان به پایان رسیده و در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از پروژ‌ه‌های بازآفرینی شهری لرستان، احداث پارک محله‌‌ای کاظم‌آباد الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان به پایان رسیده و در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.