شناسهٔ خبر: 89424 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت دهه فجر

مجید کیانپور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام کیانپور به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

سوره مبارکه قصص – آیه5

یوم‌الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله‌اکبر به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشت .

این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود و امروز با گذشت بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان، اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران ، در ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نمایند.

انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد که به  الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم مبدل شده است که توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی را در سراسر منطقه و حتی تمام دنیا تسری بخشد.

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی، همگان موظفیم در تحکیم وحدت و انسجام ملی، امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی، در راستای همدلی و تحقق شعارهای راستین انقلاب اسلامی و احترام به خواستِ ملّت بزرگ ایران، همت نماییم  تا طعم پیروزی، عزت و سربلندی، همچنان کام دوستداران این نظام مقدس را شیرین‌تر نماید .

اندیشه‌‌های امام راحل حضرت امام خمینی(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پاسداری از حرمت خون شهدا  راهنمای ما برای ادامه راهی است که پس از چهاردهه، آرمان و اهداف انقلاب را زنده تر و قوی تر نگه داشته است و واکنش‌‌‌های داخلی و بین‌‌‌المللی به شهادت سردار شهید، سپهبد سلیمانی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران بارورتر از همیشه به حیات خود ادامه می دهد.

در این راستا بدون شک دستاوردهای سترگ  مجموعه خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی  و همچنین شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  درمدت زمان 42 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،  با بهره مندی از توان  داخلی ، کارشناسان و متخصصین مجرب وکاربلد ، استفاده از امکانات و تجهیزات فنی و  به روز شده و سامانه ها و نرم افزارها ی طراحی شده دراختیار  در زمینه های مختلف (به رغم جمیع تحریمهای ظالمانه و محدودیتها ) ، انجام کنترل  و تضمین کیفیت پروژه ها ی عمرانی و همچنین ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی متناسب با نیاز  نظام فنی و اجرایی کشور ، نام نیکی را به سبب صرف  فعل خواستن  ، تحت لوای پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در اذهان به یادگار گذاشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری، ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقارن آن با میلاد باسعادت فخر زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) را به محضرمردم فهیم ایران اسلامی بالاخص  همکاران خدوم و تلاشگر  شرکت آزمایشگاه  فنی و مکانیک خاک تبریک  و شادباش عرض نموده  و  از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای همگان خواستارم.