شناسهٔ خبر: 89537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار اصفهان انجام شد

افتتاح و بهره برداری از پروژه های راهداری خوانسار

آسفالت راه اصلی تنگ فنی.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار گفت: به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب و با حضور استاندار اصفهان بیش از 5 پروژه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، اعلام کرد: یکی از مهمترین پروژهها بهرهبرداری از سيستم روشنايي محور خوانسار - دامنه (گردنه خوانسار ) با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اجرا شده است.

حمید حسابی هدف از اجرای این پروژه را ارتقا ایمنی تردد درمحورهای مواصلاتی این شهرستان عنوان و اظهار کرد: این گردنه یکی از گردنههاي مهم و برفگير استان به شمار میآید.

وی همچنین از بهسازي روكش آسفالت سطحي و خط كشي محور خوانسار - رحمت آباد به طول 10 كيلومتر خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 11 ميليارد ريال بهرهبرداری خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جادهای شهرستان خوانسار  گفت:  بهرهبرداری از عملیات ايمنسازي و نصب گاردريل  و حفاظ بتني در محور خوانسار - بوئين و مياندشت به طول 1.5كيلومتر و محورخوانسار - دامنه به طول 1 كيلومتر با اعتبار بالغ بر 17ميليارد ريال از دیگر پروژههای این اداره در ایام الله دهه فجر به شمار می آید.