شناسهٔ خبر: 89621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انجام گرفت:

افتتاح پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های دلفان و چگنی

IMG-20210204-WA0077.jpg همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شهرستان های دلفان و چگنی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور عبدالهی معاون اقتصادی استانداری لرستان، فرماندار، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از مسئولان و مردم محلی شهرستان دلفان، پروژه های بهسازی و روکش آسفالت راههای روستایی چشمه حاجی محمد، میان تنگ بالا و پایین در بخش کاکاوند این شهرستان افتتاح و تقدیم مردم شد.
مرتضی شیروانی رئیس اداره ساخت راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این مراسم با تبریک ایام ا... دهه فجر و یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا گفت: پروژه احداث ابنیه، زیرسازی و آسفالت محورهای فوق به طول ۲۱۰۰ متر و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان در قالب طرح ابرار اجرایی شده است که درمجموع با بهره برداری از این پروژه‌ها ۱۵۰ خانوار در بخش کاکاوند از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.
افتتاح پل مینه شهرستان چگنی
همچنین در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، امام جمعه و فرماندار چگنی، پروژه احداث پل مینه این شهرستان به بهره برداری رسید.
محسن لطیفی نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چگنی در این مراسم اظهار داشت: این پل از پل های تخریب شده در سیل فروردین ۹۸ بود که با اهتمام مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اعتباری بالغ بر ۱۴هزار میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید که با افتتاح آن ساکنان سه روستا با ۱۰۰ خانوار جمعیت از راه دسترسی ایمن برخوردار شدند.