شناسهٔ خبر: 89644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

آزادسازی ۲۴ هکتار از اراضی ملی شرق پایتخت به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال/ برنامه‌ریزی راه و شهرسازی تهران در حفظ بیت‌المال در نوروز ۱۴۰۰

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف اراضی ملی شهرستان دماوند در هفت پلاک اصلی در دی‌ماه امسال خبر داد.

خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث رفع تصرف اراضی ملی در این اداره کل اظهار داشت: ‌قریب به ۲۴ هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان دماوند با حکم دادستانی در دیماه امسال رفع تصرف شده است که ارزش ریالی این آزادسازی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

وی در خصوص جزئیات این آزادسازی به پلاک‌های اصلی دماوند ۷۱(مهک)، ۱۳ (سادات محله)، ۸۰ (کالدشت)، ۵۳ (گندک)، ۷۲ (وادلان)، ۲ (سرهار) و ۱۰ (مهرآباد) اشاره کرد و گفت: پلاک‌های ذکر شده از بهترین و مرغوب‌ترین پلاک‌های زمین در شهرستان دماوند به ویژه در شرق استان تهران است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در حفظ اموال دولتی و بیت المال در نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: رفع تصرف اراضی دولتی به خصوصدر شرق تهران را باید حاصل کار تجمیعی یگان حفاظت اراضی و حوزه املاک و حقوقی اداره کل، نیروهای انتظامی، دادستانی و دادستانی شهرستان دماوند دانست.