شناسهٔ خبر: 89659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر انجام شد

افتتاح و بهره برداری از 10 پروژه راهداری در استان اصفهان

معاون استاندار اصفهان افتتاحیه دهه فجر.jpg پروژه روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه_دلیجان، راه های روستایی سه، کلهرود، مراوند، میدان اذان ، نصب پل عابر پیاده بزرگراه آزادگان، روشنایی اتوبان معلم و پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هشت بهشت در محور آزادگان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری استان اصفهان)، حجت اله غلامی در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان شاهین شهر سفر کرد و در جریان سفر خود 10 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان را افتتاح کرد.

وی در آئین متمرکز بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: با وجود شرایط سخت و محدودیت های شدید منابع مالی امسال شاهد افتتاح بیش از 2 هزار و 500 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 509 میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان بودیم.

وی افزود: دشمنان ایران گمان می کردند با افزایش فشارها و تحریم ها توان کار و فعالیت را از دولت خواهند گرفت اما خوشبختانه با پشتکار و همت بخش دولتی و خصوصی و برنامه ریزی مناسب، پروژه های مهم و بزرگی در استان به سرانجام رسید.

معاون استانداری اصفهان همچنین ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر انجام شده برای ارتقا ایمنی تردد کاربران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: رتبه استان اصفهان در  اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی جایگاه مناسبی در کشور نبود، اما در چندساله اخیر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب استان اصفهان به رده استان های نخست کشور در این عرصه رسیده ایم.

وی به نقش مجتمع های خدماتی رفاهی در ایمنی راه ها  و رفاه کاربران جاده ها و اقدامات مناسب استان در این زمینه اشاره کرد و گفت: با افزایش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، ضمن افزایش ایمنی راهها احتمال بروز تصادفات رانندگی کاهش می یابد.

در این مراسم  پروژه روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه_دلیجان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، پروژه روکش آسفالت حفاظتی راه های روستایی سه، کلهرود، مراوند، میدان اذان به طول 40 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال، پروژه نصب پل عابر پیاده بزرگراه آزادگان مقابل گلدیس ورودی شهرک با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال و روشنایی اتوبان معلم به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 4.5 میلیارد ریال  و پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هشت بهشت در محور آزادگان با اعتباری بالغ بر180 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.