شناسهٔ خبر: 89760 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

استاندار اصفهان:

بنیاد مسکن ۴۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومان استان اصفهان می‌سازد

مسکن محرومان استاندار اصفهان گفت: بنیاد مسکن ۴۱۵۰ واحدمسکونی برای نیازمندان استان احداث می کند که از این تعداد ۱۱۵۰ واحد برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۳ هزار واحد دیگر هم برای افرادی که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بنیاد مسکن اصفهان، عباس رضایی استاندار استان اصفهان گفت: بعد از حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه در استان اصفهان مقرر شد که توسط بنیاد مسکن ۴۱۵۰ واحد برای نیازمندان ساخته شود. 

به گفته وی، از این ۴۱۵۰ واحد، تعداد ۱۱۵۰ واحد برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ساخته می‌شود و ۳ هزار واحد دیگر هم برای افرادی که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، ساخته خواهد شد.

بنا بر اعلام بنیاد مسکن اصفهان، در ساختمان‌هایی که توسط کمیته امداد و بهزیستی ساخته می‌شود ۴۰ میلیون وام آن را دولت پرداخت می‌کند. همچنین، ۵۰ میلیون تومان وام کم‌بهره و مابقی آن از طریق برنامه‌ و بودجه به کمیته امداد و بهزیستی پرداخت خواهد شد. تاکنون ۲۵۰۰ واحد آن احداث و در حال احداث است که امیدواریم تا پایان تیرماه این ۴۱۵۰ واحد ساخته و تحویل نیازمندان شود.