شناسهٔ خبر: 89851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی مازندران خبر داد:

بهسازی محور روستایی نشل- اندوار در شهرستان آمل

مازندران رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آغاز فاز اول عملیات اجرایی بهسازی محور روستایی "نشل - اندوار "در شهرستان آمل به طول 4 کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران)، سعید نصر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شهرستان آمل از جمله شهرستانهايي است كه به لحاظ شرايط جغرافيايي منطقه و تعددروستاها در آن داراي محورهاي پر رفت و آمد بوده ، لذا ايمن سازي و بهسازي راه هاي ارتباطي اين شهرستان از جمله فعاليتهاي مهم اين اداره کل است.

وی در ادامه به محور روستایی " نشل _ اندوار " اشاره و تصریح کرد : محور مذکور به طول  ۴۲ کیلومتر بوده که در حال حاضر عملیات تعریض و بهسازی 4 کیلومتر از مسیر با اعتباری  بالغ بر ۹ میلیارد ریال آغاز شده است .

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی مازندران تصریح کرد: انشالله با بهسازی محور فوق ۲۱۲ خانوار در قالب  ۵ روستا از نعمت یک راه ایمن و مناسب بهره مند می شوند.  

نصر يادآور شد: از 7897 كيلومتر راه روستايي موجود در مازندران ، مقدار 795 كيلومتر در اين شهرستان بوده كه از اين مقدار 60 درصد آسفالته است.