شناسهٔ خبر: 89900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع نقاط حادثه خیز محورقلعه ناظر  - دوتو

ترانشه برداری.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تیران و کرون از پایان ترانشه برداری دو قوس در محور قلعه ناظر -دوتو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، بهنام پاکدامن اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای اجرای راهداری محوری در شهرستان تیران و کرون، عملیات ترانشه برداری از قوس های  محور قلعه ناظر-دوتو با هدف ارتقا ایمنی تردد کاربران و با همت راهداران و به صورت امانی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این محور یکی از محورهای پرتردد و گردشگري شهرستان به شمار می آید، گفت: ترانشه برداری دو قوس در این محور و همچنین عملیات تعریض محور در دستور کار نیروهای راهداری این شهرستان قرار گرفت و  در 27 بهمن سال جاري  به پایان رسید.

پاکدامن با تشریح مشخصات فنی عملیات انجام شده، تصریح کرد: محور در برخی از مقاطع از 3 تا 6 متر تعریض شده است.

وی با اشاره به نقش راه ها در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرها گفت: با ارتقا ایمنی تردد در این محور به توسعه گردشگری و نهایتا توسعه اقتصاد روستا هاي شهرستان کمک شایانی خواهد شد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: مجموعه گردشگری دالانکوه و چشمه مرغاب دو جاذبه گردشگری شهرستان هستند که دسترسي به اين مناطق از محور مذكور مي باشد و هرسال میزبان تعداد زیادی گردشگرهستند.