شناسهٔ خبر: 89922 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت راه‌آهن در چهاردهمین رویداد سه‌شنبه‌ ریلی بر آن تاکید کرد

وجود روحیه اقدام و عمل، در مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن

سعید رسولی با حضور مدیرعامل شرکت راه‌آهن، چهاردهمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری با ارائه دو موضوع ساماندهی و آراستگی شبکه ریلی و قطارها و سیمولاتور پانل کنترل محلی رایانه‌ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در  ضمن قدردانی از تلاش و کوشش همکاران که بسیار پرتلاش اما بدون هیاهو در کارگروه های تخصصی در مرکز جهادی پیشرفت در ستاد و مناطق پروژه‌ها و طرح‌های زیادی را در دست اقدام دارند اظهار داشت: با اراده و اعتقاد، کلمه جهادی را انتخاب و الحمدلله با قدرت به آن عمل می‌کنیم.

رسولی خاطرنشان کرد: روز گذشته تیم ارزیابی عملکرد سازمان امور اداری و استخدامی، از شرکت راه آهن و عملکرد مرکز جهادی پیشرفت بازدید کرده و از اقدامات ارزنده انجام شده در این مرکز ابراز رضایت و خشنودی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از مشارکت کلیه همکاران ستاد و مناطق، در جهت پیشبرد اهداف شرکت راه آهن تشکر کرد.

میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن نیز گفت: در اسفند سال ۹۸ از ۱۲ کارگروه تخصصی جهادی که مدیرعامل راه آهن دستور شکل گیری آن را صادر کرد یک موضوع مهم، ساماندهی شبکه حمل و نقل ریلی و آراستگی محیط بود.

وی ادامه داد: در این راستا پس از جمع آوری و احصا امکانات و سرمایه‌های انسانی موجود در شرکت راه آهن، در اردیبهشت ماه سال جاری اقدامات کوتاه مدت در طول خطوط و ایستگاه‌های ریلی تعریف و به مناطق ابلاغ شد.

به گفته موسوی، در کارگروه ساماندهی شبکه حمل و نقل ریلی، ۲۰۴ اقدام کوتاه مدت، شناسایی و در ۱۷۷ ایستگاه، توسط همکاران مناطق در مدت زمان ۳ ماه و بدون بار مالی، اجرایی شد.