شناسهٔ خبر: 90000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

احداث پارک در شهرک شهدای مقاومت اسفراین/ ثبت نام حدود ۱۷۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن اسفراین

راهکارهای رفع موانع و تسریع در امر خدمات رسانی به مردم اسفراین راه و شهرسازی خراسان شمالی1 راهکارهای رفع موانع و تسریع در امر خدمات رسانی به مردم شریف اسفراین با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، شهردار و اعضای شورای شهر اسفراین بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان شمالی)، سد عبدالمجید نژاد صفوی در این جلسه ای که صبح دیروز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۹ در محل شهرداری اسفراین برگزار شدخطاب به شهردار و شورای شهر این شهر گفت: تمام کارهایی که انجام می دهیم باید در راستای خدمت به مردم و شهروندان عزیز باشد و باید همه دست به دست هم بدیهم  تا خدمات رسانی هر چه بهتر و سریعتر انجام شود.

وی اظهار داشت: شهرداری اسفراین از جمله شهرداری هایی است که تعامل خوبی با این اداره کل دارد و بحمدالله با توجه به تعامل فی ما بین تلاش لازم جهت تسریع در خدمات رسانی در دست اقدام است.

نژاد صفوی به بحث توسعه فضای سبز در مساکن مهر اشاره کرد و افزود: توسعه فضاهای سبز در مساکن مهر هم به زودی تسریع خواهد شد لذا در همین راستا احداث پارک در شهرک شهدای مقاومت اسفراین یکی از همین فضاهای سبز است که پیگیری های نهایی در این خصوص از طریق سازمان ملی زمین و مسکن صورت گرفته و به زودی شاهد شروع عملیات اجرایی این پارک خواهیم بود که ساکنین این شهرک نیز بتوانند از این فضای سبز مناسب برخوردار شوند.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن گفت: طرح اقدام ملی مسکن در شهر اسفراین پیشرفت مناسبی دارد و جمعاً حدود ۱۷۰۰ نفر جهت طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اسفراین ثبت نام کردند که مراحل قانونی در دست اقدام است.

در این جلسه در رابطه با آسانسورهای باقیمانده مسکن مهر نیز مورد بررسی قرار گرفت و انشااالله بزودی شروع نصب این آسانسورها هم عملیاتی خواهد شد.

در پایان سفر یکروزه به شهرستان اسفراین، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از روند اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در این شهر بازدید کرد.