شناسهٔ خبر: 90031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طی 48 ساعت گذشته :

370 کیلومتر از جاده های کوهستانی مازندران برفروبی شد

مازندران مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : با توجه به ورود توده هواي سرد به كشور در طی 48 ساعت گذشته و بارش برف در مناطق برفگير و كوهستاني 370کیلومتر از جاده های برفگیر استان توسط راهداران برفروبی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( مازندران) ،  عباسعلی نجفی  ضمن اعلام اين مطلب گفت : اين اداره كل به منظور حفظ ايمني جاده ها و تردد روان وسايل نقليه و جلوگيري از بروز سوانح رانندگي با كليه امكانات  و اكيپ هاي راهداري خود آمادگي كامل براي عمليات راهداري را دارد.

وي اظهار داشت: در حال حاضر 33 اکيپ راهداري در قالب 250 ماشين و 350 راهدار در محورهاي مواصلاتي استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

 نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به ورود توده هواي سرد به كشور در طی 48 ساعت گذشته و بارش برف در مناطق برفگير و كوهستاني ،370کیلومتر از جاده های برفگیر استان توسط راهداران برفروبی شد.

وی ادامه داد : محور سوادکوه به طول  ۳۰ کیلومتر طی ۴ مرحله و80 تن شن و نمک مصرفی ، محور هراز  به طول ۱۰۰ کیلومتر در طی ۵ مرحله ۲۰۰ تن شن و نمک مصرفی  ، محور کندوان  به طول ۴۰ کیلومتر در طی ۵ مرحله ۲۵۰ تن شن و نمک مصرفی و محورهای کوهستانی شهرستان نور به طول ۸۰ کیلومتر و ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان با ۱۰۰ تن شن و نمک مصرفی از جمله مناطقی بودند که عملیات برفروبی در آنها انجام پذیرفت.

  نجفی به شماره پيام كوتاه اين اداره كل اشاره و تصريح نمود : هموطنان عزيز مي توانند علاوه بر شماره 141 ، از طريق سامانه پيام كوتاه به شماره 10000141 از شرايط جاده و جوي محورها در طول سال اطلاع حاصل كنند.