شناسهٔ خبر: 90109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

آزادسازی بیش از ۳۷ هکتار از اراضی فرحزاد به ارزش ۱۹ هزار میلیارد تومان

رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند و استقرار یگان حفاظت از اراضی در منطقه کن معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با اخذ دادنامه قطعی از مراجع قضایی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران موفق به حفظ حقوق بیت المال در اراضی فرحزاد شد.

مصطفی پرویزی‌مقدم، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره تلاش شبانه روزی همکاران حقوقی این اداره کل در دو سال اخیر در بازپس‌گیری بیش از ۳۷ هکتار از اراضی ملی و صیانت از بیت المال، اظهار داشت: این اتفاق بزرگ در راستای صیانت از انفال انجام گرفت و اراضی از جمله اراضی فرحزاد پس از رفع تصرف به سازمان ملی زمین و مسکن عودت داده می شود که این رای در دادگاه تجدید نظر قطعی و تغییر ناپذیر است.

وی از ارجاع کار به واحد اجرای احکام اداره کل راه و شهرسازی و یگان رفع تصرف خبر داد و افزود: این اراضی مربوط به پلاک ۱۱۶ اصلی موسوم به فرحزاد است و انتظار داریم یگان حفاظت اراضی اداره کل در این خصوص با هوشیاری و اقتدار عمل کند.

وی افزود: این اداره کل تا پایان نوروز امسال برنامه فشرده ای در راستای حفاظت از بیت المال دارد و یگان به صورت شبانه روزی در تمام اراضی استان حاضر و تعادل خواهد بود.

پرویزی مقدم در پایان صیانت از انفال و بیت‌المال را وظیفه اصلی ادارات کل راه و شهرسازی وسرمایه نسل‌های آینده دانست.