شناسهٔ خبر: 90259 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر راه به استان گلستان انجام می‌شود

بازدید از مناطق و واحدهای مسکونی بازسازی شده از سیل گلستان

وزیر هواپیما در سفر معاون اول رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان بخشی از پروژه های مسکن و همچنین زیرساخت های حمل ونقل استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۹ اسفندماه، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید و افتتاح از طرح‌های حوزه مسکن و راه به استان گلستان سفر کردند. در جریان این سفر، بازدید از فرودگاه گرگان،حضور در روستای عطاآباد آق‌قلا و بازدید از نمایشگاه سیل و اجرای آیین روستایی، بازدید از روستاهای سیل‌زده استان و مناطق بازسازی شده، افتتاح و بازدید از کارخانه گلستانیت، بازدید از پروژه احداث محور چهاربانده بندر ترکمن کردکوی و افتتاح آن، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان و افتتاح چندین طرح عمرانی و کشاورزی بخشی از برنامه‌های سفر به استان گلستان است.

همچنین، جلسه با نخبگان استان گلستان و بحث و گفت‌وگو با آن‌ها بخش دیگری از برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان است.

بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان، ۲۵۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۶۳ میلیاردتومان، بهره‌برداری می‌شود. افتتاح نمادین ارایه ۱۰۰ هزار سند روستایی به روستاییان و افتتاح و بهره‌برداری از ۶۶۴ طرح هادی روستایی استان با هدف محرومیت‌زدایی،توسعه و آبادانی روستاها از دیگر برنامه‌هایی است که امروز در حال انجام است.