شناسهٔ خبر: 90350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال صورت پذیرفت؛

جابه‌جایی ۸ میلیون و ۱۷۲ هزار تن کالا در استان کرمانشاه

کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۸ میلیون و ۱۷۲ هزار تن کالا در استان توسط ناوگان باری جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری کرمانشاه) ،فریبرز کرمی اظهارداشت: از ابتدای امسال ۴۱ پروانه فعالیت شرکت و موسسه حمل و نقل کالا تمدید و یک فقره پروانه نیز صادر شده است.

وی از انجام ۳۰۹مورد نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا در استان خبر داد و گفت: ۱۹هزار و ۳۳۵ راننده کامیون حمل و نقل کالا، یک هزار و ۱۳ راننده ناوگان وانت بار در سطح استان وجود دارد.

کرمی در ادامه افزود: امسال بیش از ۵۵۷ هزار حواله و ۵۳۸ هزار بار نامه صادر شده است.

وی تناژ جابجا شده در سطح استان را  ۸ میلیون و ۱۷۲ هزار اعلام و عنوان کرد: بیشترین حمل به شهرستان کرمانشاه با تناژ ۵ میلیون و ۸۳۹ هزار و کالای سیمان با تناژ یک میلیون و ۴۶۳ هزار بوده است.

کرمی گفت: کالاهای عمده استان شامل سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل و چغندرقند است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از صدور ۵ هزار و ۶۴۹ کارت هوشمند ناوگان وانت بار، ۲۶۴ راننده وانت بار، ۱۶۳ کارت هوشمند ناوگان باری و ۶۹۱ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا خبر داد و  افزود: بیش از ۱۵ هزار کارت هوشمند راننده حمل و نقل کالا و ۳۹۵ کارت هوشمند راننده وانت بار تمدید شده است.