شناسهٔ خبر: 90363 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به صورت مجازی برگزار شد؛

انجام ۹۰ ساعت دوره آموزشی برای کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

DH6A1249.jpg  معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برگزاری ۹۰ ساعت دوره آموزشی عمومی و تخصصی بصورت مجازی برای کارکنان این اداره کل در امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری آذربایجان‌غربی)، جواد حیدری با اعلام این خبر گفت: با توجه به محدودیت های شیوع بیماری کرونا و لغو حضوری برنامه های آموزشی ، این اداره کل توانست از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ ساعت دوره آموزشی عمومی و تخصصی را به صورت مجازی برای کارکنان خود برگزار کند. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای بالا بردن سطح دانش و ارتقای بهره وری کارکنان افزود : بر این اساس سعی شده با وجود محدودیت های کرونا آموزش از لیست برنامه ها و اهداف این اداره کل حذف نشود و ارزیابی کارکنان بعد از ارسال جزوهای آموزشی از طریق کارتابل به کارکنان اداره، در بستر سیستم جام انجام پذیرفت.

حیدری از دوره های روشهای سنجش و تحلیل فرهنگ سازمانی به مدت ۱۶ ساعت ، میز خدمت و تکریم ارباب رجوع به مدت ۸ ساعت ، آداب و اسرار نماز به مدت ۲۸ ساعت و برنامه ریزی و اقدام در بحران به مدت ۴ ساعت به عنوان نمونه هایی از دوره های آموزشی برگزار شده به صورت مجازی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یاد کرد.

وی افزود:  تکمیل و بررسی فرم های ارزشیابی کارکنان، صدور احکام کارکنان، انجام امورات مربوط به بازنشستگی همکاران، برگزاری کمیته های منابع انسانی و مالی به صورت ماهانه از دیگر اقدامات این معاونت است و همچنین ؛ برگزاری شورای معاونان این اداره کل نیز به صورت ماهانه و مستمر انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در پایان گفت :  امید است با تلاش، پشتیبانی و همفکری تمامی همکاران شاهد ارتقاء سطح کیفی و بهره وری این اداره کل در همه زمینه ها بوده و این استان را به الگویی برای کل کشور تبدیل کنیم.