شناسهٔ خبر: 90475 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

مسکن مهر استان البرز در ایستگاه پایانی

بازدید عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان البرز از اتمام ۷ پروژه در شهرک ابریشم و ۵ پروژه در شهرک ماهدشت به زودی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازی، فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، توضیح داد: در استان البرز هیچ پروژه با مشکل حقوقی و زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی وجود ندارد و تمامی پروژه های استان تا پایان دولت به متقاضیان تحویل داده می شود. 

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر این استان گفت: ۷ پروژه در شهرک ابریشم و ۵ پروژه در شهرک ماهدشت باقیمانده که در مراحل پایانی کار قرار دارند و عموما بحث انشعاب آب و برق آنها باقیمانده است که با پیگیری های ما در سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهر سازی به زودی برطرف خواهد شد.

وی وضعیت پروژه های مسکن مهر البرز را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد از مجموع بیش از ۳۴ هزار واحد مسکن مهر در استان البرز، ۲۰ هزار واحد متعلق به پروژه های دولتی است که از این تعداد تاکنون بیش از ۱۸ هزارواحد تعداد تکمیل و با متقاضیان تحویل شده و در حدود ۲هزار واحد در حال تکمیل است.

این مقام مسوول در سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: در بازدید امروز مشکل متقاضیانی که از سامانه حذف شده بودند بررسی و مقرر شد افراد واجد شرایطی که نسبت به پرداخت کل تعهدات خود اقدام نموده اند در همان سایت ها ساماندهی شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، شاکری در سفر یکروزه خود به استان البرز از پروژه های مسکن مهر شهرک های ابریشم و ماهشهر بازدید کرد و در محل اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با مسوولان این اداره دیدار و تبادل نظر کرد.