شناسهٔ خبر: 90498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی در شهرستان بندرلنگه

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان های بوشهر و هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی در شهرستان بندرلنگه در سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان ) آرش رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به تشریح جزییات سفر امروز محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به این استان پرداخت و گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بندرلنگه در مجموع ۴ پروژه با اعتبار ۴۷۳ میلیارد تومان آغاز و یا افتتاح شد.

وی افزود: در این سفر، ۳۳.۵ کیلومتر از پروژه کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور و ۱۶.۵ کیلومتر از پروژه های بزرگراهی راه و شهرسازی استان هرمزگان با اعتبار ۳۱۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی کمربندی شهرستان بندرلنگه نیز به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان آغاز شد.

رضایی ادامه داد: بهره‌برداری از استخر سرپوشیده بندرلنگه به وسعت ۱ هزار ۹۲۵ متر مربع و اعتبار نزدیک به ۶ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی، فاز اول طرح مسکن ملی شهرستان بندرلنگه در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان توسط اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در راستای کمک به تأمین مسکن، در قالب احداث ۱۶۰ واحد مسکونی در این شهرستان آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به استان هرمزگان، ضمن بازدید از محورهای ارتباطی شهرستان بستک و بخش جناح، از نزدیک در جریان پيشرفت فيزيكي پروژه‌ها قرار گرفت.