شناسهٔ خبر: 90585 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش کوهپایه شهرستان اصفهان خبر داد؛

ارتقای ایمنی راههای فرعی و روستایی کوهپایه اصفهان

کوهپایه 2.jpg مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش کوهپایه شهرستان اصفهان از ترانشه برداری راه های فرعی و روستایی کوهپایه به منظور ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری اصفهان)، محمد امین بزرگمهر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ها ۷ نقطه مستعد حادثه در محورهای مواصلاتی این بخش شناسایی و عملیات راهداری برای بهسازی این نقاط در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی حذف نقاط پرحادثه در ۵ نقطه در محور روستایی علون آباد_نهوج، یک نقطه در محور روستایی کوهپایه_دستگرد_بلان  و یک نقطه در محور علون آباد_کجان انجام و اقدامات اجرایی برای حذف این نقاط از ۱۹ بهمن آغاز شده است.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش کوهپایه تصریح کرد: تا کنون عملیات بهسازی و ارتقا ایمنی تردد کاربران در ۴ نقطه به اتمام رسیده و عملیات راهداری با قدرت تمام برای نقاط باقی مانده در حال اجراست.

وی همچنین از ترانشه برداری و عملیات راهداری محوری در محور کوهپایه_اردستان_نایین خبر داد و گفت: با حذف ترانشه ها و افزایش میدان دید، ایمنی تردد برای کاربران این محور ارتقا می یابد.