شناسهٔ خبر: 90620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره پروژه هاي برتر حوزه راهداري کشور؛

راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس برتر شد

جشنواره پروژه برتر راهداری بر اساس بررسي و ارزيابي هاي به عمل آمده توسط مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي در زمينه پروژه‌هاي برتر در حوزه ادارات كل زير مجموعه اين وزارتخانه، اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس مفتخر به دريافت لوح سپاس رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری فارس)، بر اساس بررسي و ارزيابي هاي به عمل آمده توسط مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي در زمينه پروژه هاي برتر در حوزه ادارات كل زير مجموعه اين وزارتخانه، اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس مفتخر به دريافت لوح سپاس رتبه برتر شد.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و رئيس مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي ضمن تقدير از راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس ، بر اساس دستورالعمل و امتياز نهايي هيئت داوران ، پروژه هاي تعمير و بازسازي پل بالاده شهرستان كازرون و تثبيت پل هاي خشت و فهليان در فهرست پروژه هاي برتر راهداري قرار گرفت.

در اين لوح از تلاش هاي ارزنده مديريت، كاركنان و دست اندركاران راهداري فارس به ويژه حوزه نگهداري ابنيه فني راه ها تقدير به عمل آمده و آرزوي تلاش براي حفظ و نگهداري زيرساخت هاي كشور كرده است.