شناسهٔ خبر: 90624 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری ۱۰۰۰۰۰ هزار ساعت نفر دوره آموزشی ضمن خدمت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

الهام زمانی مدیرکل دفتر نظامات آموزشی- پژوهشی و تدوین ضوابط و استانداردهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: در سال ۹۹ بیش از ۱۰۰ هزار ساعت نفر دوره آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، الهام زمانی‌فر مدیرکل دفتر مدیرکل دفتر نظامات آموزشی- پژوهشی و تدوین ضوابط و استانداردهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه امسال با همه‌گیری بیماری کرونا دوره‌های آموزشی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تعطیل نشد و به صورت مجازی برگزار شده است، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال، بیش از ۲۴۵ دوره آموزشی با ۳۹ هزار ۸۱۲ نفر ساعت برای مشاغل اختصاصی به صورت آنلاین برگزار شده است.

زمانی فر افزود: امسال نیز ۵ دوره آموزشی در حوزه فرهنگی و عمومی با ۵۲ هزار ۶۱۰ نفر ساعت برای همه کارکنان شرکت در تمام استان‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دفتر آموزش و پژوهش با استفاده از توانمندی و ظرفیت تخصصی شرکت نسبت به برگزاری سمینارهای آموزشی برای دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور اقدام کرده است، خاطر نشان کرد: این سمینارهای آموزشی در سال ۹۹ در ۲۰ استان کشور برای دستگاه‌‌های اجرایی با هدف بازاریابی و معرفی خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با همکاری شورای فنی استان‌ها به صورت مجازی برگزار شده است.

زمانی‌فر افزود: با برنامه‌ریزی و الکترونیکی کردن فرآیندها و فعالیت‌های آموزشی تهدید ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا را در زمینه آموزش را به فرصت تبدیل کرده و دوره‎‌ها و آزمون‌های عمومی و اختصاصی را به صورت غیر حضوری و آنلاین در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و آنلاین مزیت‌های زیادی داشته است، گفت: کاهش سفر، کاهش هزینه‌ها، امنیت پرسنل، از مزیت‌های برگزاری دوره به صورت مجازی بوده که شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی با حضور در محل کار خود تحت آموزش قرار گرفتند و توانستیم دوره‌های آموزشی را با اساتید تایید صلاحیت شده با کیفیت بالا برگزار کنیم.

برنامه آموزشی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای سال ۱۴۰۰ در دست تدوین

الهام زمانی‌فر مدیرکل دفتر نظامات آموزشی- پژوهشی و تدوین ضوابط و استانداردهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه برنامه‌های عملیاتی این دفتر با رویکرد توسعه و بهبود مستمر فرایند‌های آموزشی در راستای ارتقاء و توانمندسازی نیروهای انسانی برای سال ۱۴۰۰ در حال تدوین است، گفت: این برنامه‌ها در راستای اهداف کلان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و برای یک دوره یک ساله طبق ضوابط و قوانین شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نظر گرفته خواهد شد.

تالیف ۱۶ عنوان کتاب در دفتر آموزش و پژوهش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک زمانی فر با بیان اینکه این دفتر تا کنون ۱۶ عنوان کتاب را در حوزه‌های تخصصی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک چاپ و منتشر کرده است گفت: هم اکنون ویرایش دوم کتاب " آزمایش‌های مکانیک سنگ- مبانی نظری و استانداردها " آماده شده و به زودی منتشر و توزیع خواهد شد و در اختیار علاقمندان، کارشناسان، متخصصان، محققان و دانشجویان قرار خواهد گرفت.