شناسهٔ خبر: 90650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال جهش تولید انجام شد؛

اخذ یک هزار و ٨۵٠ فقره سند تک برگی در آذربایجان‌غربی

معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی از اخذ یک هزار و ٨۵٠ فقره سند تک برگی در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه تودیع و معارفه معاون املاک و حقوقی این اداره کل اظهار داشت:  اخذ اسناد تک‌برگی در راستای ماده ۲۱۱ برنامه پنجم توسعه برای اجرای طرح کاداستر ملی با همکاری ادارات ثبت و تشکیل بانک اطلاعاتی متقن بر پایه سرشماری مجدد اراضی دولت انجام می‌شود که براین اساس امسال در سال جهش تولید ۱۸۵۰ فقره سند تک برگی اخذ شد که در این حجم و در بازه زمانی یکساه کم نظیر است و شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به رسالت سنگین حوزه املاک و حقوقی در پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی، افزود: بخش گسترده‌ای از سیاست‌های راه و شهرسازی به ویژه در بحث واگذاری زمین به مجریان طرح‌های گردشگری، اقتصادی، تولیدی و صنعتی برعهده فعالان حوزه املاک و حقوقی است.

از دیگر فعالیت‌های حوزه املاک و حقوقی حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت است جهت بکارگیری این ظرفیت برای توسعه کشور به شمار می‌رود.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حکمی ضمن قدردانی از خدمات محمدعلی پورعلی در جایگاه معاونت املاک و حقوقی، حسین شعبانی را به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرد.

محمدعلی پورعلی در روزهای آینده به عنوان مدیر شرکت عمران شهر جدید گلمان معرفی می‌شود.