شناسهٔ خبر: 90690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی :

۵۶۰ نوع خدمت توسط وزارت راه و شهرسازی به مردم ارائه می شود

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد علی بخش رستمی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به گستردگی و حساسیت وظایف وزارت راه و شهرسازی از ارائه ۵۶۰ نوع خدمت توسط این وزارتخانه خبر داد و گفت :به منظور شفاف سازی وپاسداشت سلامت اداری ، ارائه خدمات به مردم از طریق درگاههای الکترونیکی ، سیاست وزارتخانه بوده و به صورت کاملاً جدی در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، علی بخش رستمی در جریان سفر به استان کردستان در جلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان شرکت کرد.

رستمی دراین جلسه گفت: وزارت راه و شهرسازی یک ابر وزارتخانه است که توسط ۱۷ نهاد، سازمان و شرکت زیر مجموعه خود و با ۲۷۰ اداره کل در سطح کشور و حدود ۸۳ هزار نفر پرسنل، ۵۶۰ نوع خدمت متفاوت را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در خانواده دولت و در نگاه مردم دارای عظمت است و شرط حفظ این عظمت وجلوگیری از هر گونه چالشی در ارائه خدمات به مردم حفظ وحدت و انسجام در داخل مجموعه است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت و حساسیت ویژه مأموریت های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی از سلامت اداری و تکالیف تعیین شده در این راستا و هم چنین رعایت حقوق شهروندی و حق الناس به عنوان یک اصل مهم اظهار کرد: خیر وبرکت در سلامت است و بدنه دولت باید سالم و شفاف و در یک اتاق شیشه ای و کاملاً شفاف به ارائه خدمت بپردازد.

وی هم چنین بر ارائه خدمت سریع و آسان تأکید کرد و گفت: برای کاهش دیدارهای چهره به چهره ارائه خدمت از طریق درگاههای الکترونیکی در دستور کار است.