شناسهٔ خبر: 90743 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه فرا رسیدن عید سعید مبعث و در آخرین روزهای منتهی به سال نو صورت پذیرفت

حضور فعالانه بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در رزمایش کمک های مومنانه

مبعث بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار نیازمند جامعه حضور فعالانه یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری فارس)،بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار نیازمند جامعه حضور فعالانه یافت.

روز گذشته چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹در مسجد جامع شهداء شیراز (مصلای نماز جمعه ) رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار نیازمند جامعه با حضور فعالانه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل و اعضای فعال پایگاه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از نمایندگان مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد،  علیرضا سیاهپور و جمعی از کارکنان عضو شورای مرکزی پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، مشارکتی فعالانه در امر تهیه و توزیع اقلام پیش بینی شده این رزمایش معنوی خداپسندانه داشتند.

شایان ذکر است در این مراسم از مقام شامخ شهدا و ایثارگران، بویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، شهید سردار استوار، شهید سردار اسکندری و سایر شهدای سرافراز استان تجلیل و یاد و راهشان گرامی داشته شد.