شناسهٔ خبر: 90817 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی:

پیشکسوتان و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی تکریم شدند

آیین تکریم از ۴ پیشکسوت  و مدیر ارشد وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی از خدمات چهار نفر از پیشکسوتان و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی؛ محمد محفوظی، محمدجعفر علیزاده، محمد رحمتی و عبدالهاشم حسن‌نیا در ساختمان دادمان، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۳ اسفندماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، آیین تکریم از پیشکسوتان و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این مراسم، از تجربیات و خدمات محمدجعفر علیزاده مدیرعامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، عبدالهاشم حسن‌نیا مدیرعامل سابق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محمد محفوظی معاون اسبق امور حقوقی و مجلس وزارت راه و شهرسازی، محمد رحمتی وزیر راه و ترابری دولت نهم و دهم قدردانی شد.

همچنین در این مراسم، از تلاش‌های محمد خرم رییس فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در دولت هفتم وزیر راه و ترابری بود و صادق افشار سرپرست راه و ترابری در دولت هشتم و معاون اسبق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، تقدیر و تشکر شد.

در این مراسم همچنین لوح تقدیری به پیشکسوتان و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعطا شد که متن آن بدین شرح است: ایران‌آباد، سرافراز و توسعه یافته با عزم راسخ و همتی بلند تحقق می‌یابد، بی‌شک نقش‌های ماندگاری که مدیران تلاشگران بی‌مدعا در راه بالندگی، رشد و سازندگی بر خاک میهن اسلامی مان ایجاد می‌نمایند؛ جلوه‌ای از این عزم و همت است.

تصویر وزارت راه و شهرسازی در نظر همکاری، نمادی از خدمت در دو عرصه بزرگ مسکن و شهرسازی و راه و ترابری نشان از تلاش‌ها و کوشش‌هایی است که پیشکسوتان و بازنشستگان این وزارتخانه طی سالیان طولانی از خود به خوبی بر جای گذاشته‌اند.

بدینوسیله از زحمات و تلاش‌ها، همراهی‌ها و همدلی‌های بی‌شائبه جنابعالی در طول دوران خدمتگزاری در وزارت راه و شهرسازی صمیمانه سپاسگزارم.

سعادت، سلامت و توفیقات روزافزون‌تان را در تمام مراحل زندگی از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.