شناسهٔ خبر: 90983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اهدای لوح سپاس صورت گرفت؛

تجلیل از همکاری صمیمانه و خالصانه رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان

تقدیر از رئیس اداره ارتباطات زنجان2.jpg در مراسمی که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از سید اکبر احمدی در پست رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 به گزارش پایگاه  خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) ،  در مراسمی که در بیست و پنجمین روز از اسفندماه امسال با حضور مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان و معاونان اداره برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از همراهی و همکاری  صمیمانه و تاثیرگذار سید اکبر احمدی در پست رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در بخشی از متن لوح تقدیر آمده است: آنچه مرور لحظه به لحظه این سال های همراهی و همکاری تان  در مجموعه بزرگ راه و شهرسازی  به دست می دهد، تهعد است و تلاش و تجربه...

آنچه در تمام این سال های پر از فراز و فرود از شما آموختیم، شکیبایی بود و همدلی  و از پا ننشستن...

سرود مهر بودید و مهربانی، آئینه تمام نمای رضا به داده دادن و گره گشادن از جبین و اینک بر خود می بالیم  به همراهی شما در تمام این سال هایی که دوشادوش هم بار وظیفه و مسئولیت  را به منزل مقصود رهنمون بودیم و سرشاراز خاطراتی شیرین که در کنار هم داشتیم، بهروزی و موفقیت را در تمام مراحل زندگی برایتان آرزومندیم.

همچنین در این مراسم امیر رسولی، به عنوان سرپرست جدید اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان معرفی شد.