شناسهٔ خبر: 91244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری کرمانشاه)،  فریبرز کرمی با بیان اینکه فروش بلیت به صورت روز فروش و به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود، گفت: فروش اینترنتی از طریق سایت های اینترنتی استانی و اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام خواهد شد.  

وی عنوان کرد: فروش حضوری بلیت در گیشه مرکزی پایانه مسافربری و دفاتر شرکت های مسافری در سطح شهر انجام خواهد شد.  

کرمی گفت: شناسایی مسیر های دارای بیشترین تقاضای سفر طی اجرای طرح نوروزی با توجه به اطلاعات سال قبل، وضعیت تعطیلات سال جاری، ممنوعیت ها و محدودیت های تردد ناشی از شرایط خاص حاکم بر کشور از لحاظ شیوع کرونا خواهد بود.  

وی افزود: شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر مکلف هستند با رعایت ضوابط مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی اقدام به فروش بلیط را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه گفت: نظارت مستمر بر آراستگی پایانه ها و دفاتر شرکت ها و بهداشت ناوگان مسافری و استفاده از مهمانداران مجاز برای رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید است.  

کرمی با بیان اینکه ضدعفونی سطوح تماس دست مسافران در ناوگان و ضد عفونی کردن مکان های مورد لزوم در پایانه های مسافری همچنین استفاده از ماسک به تعداد کافی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تسهیلات لازم به منظور لغو بلیط های پیش فروش شده فراهم خواهد شد به طوری که مسافران بتوانند در اسرع وقت هزینه خود را دریافت کنند.  

کرمی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۸۹۱ دستگاه مینی بوس و ۹۰۱ دستگاه سواری در ناوگان حمل و نقل مسافر در سطح استان فعالیت دارند.