شناسهٔ خبر: 91271 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تمام ظرفیت حضور دارند؛

۴۲۰راهدار در قالب ۲۸ اکیپ برای صیانت از حریم راههای لرستان

عارف امرایی.jpg در طرح نوروزی ۱۴۰۰ تعداد ۴۲۰ نیروی راهدار در قالب ۲۸ اکیپ حضور فعال دارند و صیانت از حریم راههای لرستان نیز با جدیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(راهداری لرستان)، عارف امرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، در طرح نوروزی ۱۴۰۰ تعداد ۴۲۰ نیروی راهدار در قالب ۲۸ اکیپ و با در اختیار داشتن ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین با تمام توان در محورهای مواصلاتی و ۳۲ راهدارخانه سطح استان حضور دارند و مشغول خدمت‌رسانی به کاربران جاده ای هستند.

وی افزود: فعالیت راهداران در زمینه گشت های تلفیقی با سایر حوزه ها از جمله کنترل و نظارت ناوگان کالا و مسافر با جدیت در حال انجام است.

امرایی اظهار داشت: علاوه بر گشت های مشترک به همه ادارات شهرستانهای تابعه ابلاغ شده است که تیم های ارتقای کیفیت راهداری شامل: لکه گیری، تعمیر و ساماندهی تابلوها و علائم ایمنی، شست و شوی تابلو و علائم، پاکسازی حریم، قنوزنی و برخورد با متجاوزان به حریم راه در ایام تعطیلات نوروزی فعال باشند.

وی با بیان اینکه برخورد با متجاوزان حریم راه در این ایام تعطیل نیست، تصریح کرد: گشت های راهداری به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی فعال هستند و اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیرمجاز را به متجاوزان نمی دهند، همچنین از هم استانی های عزیز انتظار داریم هرگونه حوادث جاده ای و ساخت و ساز غیرمجاز را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.