شناسهٔ خبر: 91302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار نوروزی استاندار فارس با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفت؛

تقدیر استاندار فارس از فعالیت های بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان

دیدار با استاندار فارس استاندار فارس در دیدار نوروزی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، از فعالیت های شبانه روزی و مستمر ثمربخش راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان در سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ تقدیر کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری فارس)، عنایت ا... رحیمی استاندار فارس از فعالیت های شبانه روزی و مستمر ثمربخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ تقدیر کرد و گفت: فعالیت راهداران و سایر فعالان بخش حمل و نقل جاده ای استان در بخش های کالا و مسافر در سال گذشته باوجود مشکلاتی از جمله کرونا و سایر محدودیت های به وجود آمده ناشی از تحریم های ظالمانه علیه کشورمان قابل تقدیر است.

  استاندار  در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت بخش حمل و نقل جاده ای تاکید  و توصیه هایی را در خصوص افزایش و ارتقاء ایمنی در راه های فارس در ایام طرح نوروز ۱۴۰۰ مطرح کرد.

نصب بیش از ۲۰ هزار انواع تابلو در محورهای استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز در این دیدار به ارائه گزارش عملکرد بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال ۹۹ باوجود تمام محدودیت ها بیش از ۵۰۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، بهسازی،درزگیری و لکه گیری در محورهای استان اجرا  و بیش از ۲۰ هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی نصب شد.

علیرضا سیاهپور افزود: همچنین بیش از ۳۵۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و ۶ هزار عدد تابلو اخطاری و انتظامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی بازسازی شد و از طرف دیگر بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راههای استان نیز خط کشی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت ایمنی در تردد گفت: در سال گذشته توسط بخش راهداری استان ۲۴ نقطه و مقطع پر تصادف در محورهای فارس رفع کامل و ایمن سازی شد.

سیاهپور همچنان با اشاره به کاهش پیاپی و ۴ ساله آمار تصادفات در محورهای استان اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز با حمایت های همه جانبه مسئولان بتوانیم روند ایمن سازی محور های استان را تداوم بخشیم.