شناسهٔ خبر: 91580 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)/ واحدها پس از ساخت در اختیار وزارت راه و شهرسازی خواهد بود

آغاز عملیات ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی و بهره برداری از ۳۰ هزار واحد مسکن محرومان با حضور وزیر راه و شهرسازی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکن از سوی این ستاد خبر داد و اظهار کرد ۱۰۰ هزار واحد از این مسکن‌ها، مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است که عهده دار آن پس از ساخت، وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه نمایشگاه برگزار شده از سوی این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از محورهایی که در دستور کار ستاد اجرایی است، مربوط به بحث ساخت و ساز مسکن در مناطق محروم و حوادث ایجاد شده‌ای است که پیش می‌آید و طی آن خانواده‌ها آسیب می‌بینند.

وی گفت: امروز سه رویداد را شاهد خواهیم بود که نخستین آن بهره‌برداری از ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده در سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: همچنین ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی از سوی گروه‌های جهادی به عنوان مسکن محرومین شروع خواهد شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکید کرد: از دیگر اقدامات، این ستاد ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی است که این ستاد ساخت آن را به عهده گرفته و از امروز عملیات آن آغاز خواهد شد.

  وی با ابراز امیدواری نسبت به این که این واحدها طی ۱۸ ماه ساخته شده و تحویل وزارت راه و شهرسازی شوند، اظهار داشت: اینکه چه کسانی مالک این واحدها خواهند شد، در اختیار وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.