شناسهٔ خبر: 91600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات انفجار بازگشایی تونل دوم محور اردبیل – آستارا انجام شد

عملیات انفجار بازگشایی تونل دوم محور اردبیل – آستارا با رعایت نکات ایمنی عملیات انفجار و آتش‌بار با هدف بازگشایی مسیر تونل دوم اردبیل – حیران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اردبیل) ، عاطف ناصری فرماندار شهرستان نمین در بازدید از عملیات انفجار و آتش‌بار با هدف بازگشایی مسیر تونل دوم اردبیل – حیران با اعلام این مطلب اظهار کرد: تونل دوم اردبیل - حیران به طول ۶۰۰ متر با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و پیمانکار پروژه در حال انجام است که اجرای این طرح می‌تواند به کاهش بار ترافیکی در ایام تعطیلات در این مسیر منجر شود.

وی گفت : پیمانکار تونل دوم اردبیل – حیران با عقد قرارداد۳۰ ماهه احداث این تونل و تعریض مسیرهای پیرامونی را انجام خواهد داد که در هشت ماه اخیر فعالیت خوبی را در این محور شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان نمین افزود: امیدواریم پیمانکار پروژه تا پایان امسال در کنار بازگشایی تونل، تعریض مسیر را در محدوده استان اردبیل انجام دهد.

ناصری ادامه داد: سعی ما بر این است تا در این محور گردشگری شرایط خوبی را برای تردد هموطنان ایجاد کنیم تا آنها به سهولت با گذر از این مسیر بتوانند وارد محدوده‌های گردشگری نمین به ویژه فندقلو و زیبایی‌های این شهرستان شوند.

وی خاطر نشان کرد: ما قدردان تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هستیم که درکوتاهترین زمان عملیات اجرایی این پروژه را با همت پیمانکار آغاز کرده و انتظار می‌رود با تأمین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال این راه مواصلاتی ایمن به بهره‌برداری برسد.