شناسهٔ خبر: 91628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط راه و شهرسازی استان اصفهان صورت پذیرفت؛

واگذاری و اجاره ۲۲ قطعه اراضی از طریق برگزاری مزایده در استان اصفهان

عباس صالحی در سال گذشته تعداد ۸۰مورد مناقصه و (واگذاری و اجاره) ۲۲ قطعه اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق مزایده با ارزش بالغ بر ۵۰۳ میلیارد ریال به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، عباس صالحی رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت اداره پیمان و رسیدگی در واگذاری مسئولیت اجرای پروژ‌ه‌ها به پیمانکاران و مشاوران، اظهار کرد: این اداره همواره بر لزوم حفظ کيفيت پروژه های احداثی در بالاترین سطح تاكيد دارد لذا پروژه‌های در دست احداث اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان با رعایت دقیق قوانين و مقررات پيمان و رسيدگی انجام شده و از اعمال سليقه‌های شخصی پرهيز می‌شود.  

تطبیق دقیق کیفیت اجرای پروژه‌های احداثی با قوانین و مقررات پیمان و رسیدگی

وی افزود: بخش پیمان به مفهوم انعقاد قراردادها بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه و  بخش رسیدگی به مفهوم تطبیق هر گونه پرداخت در قالب صورت کارکرد بر اساس دستورالعملها، دستور کارها، مشخصات فنی و شرایط عمومی پیمان است.  

رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیا داشت: در سال گذشته این اداره در بخش برگزاری مناقصه ها، ۳۵ مورد استعلام به روش فیزیکی، ۶۰مورد مناقصه عمومی و ۹۳ مورد استعلام از طریق سامانه ستاد به ثبت رسانده است که از این میزان ۸۰ مورد آن به نتیجه رسیده است.  

وی گفت: برای واگذاری و اجاره ۲۹ قطعه از اراضی این اداره کل، براساس مزایده‌های برگزار شده ۲۲ قطعه با ارزش بالغ بر ۵۰۳ میلیارد ریال به نتیجه رسید.   

صالحی با اشاره به اینکه ثبت صورت وضعیت‌ها و قراردادها در سامانه سبا توسط این اداره انجام می پذیرد عنوان داشت: در سال گذشته ۳۳۵ فقره صورت وضعیت موقت و ۹۴ فقره صورت وضعیت قطعی مورد بررسی و رسیدکی قرار گرفت.  

وی با بیان اينكه این اداره با انبوهی از آیین‌نامه‌ها، دستور‌العمل‌ها و فهرست‌بهای سنگینی مواجه است گفت: وجود نیروهای متخصص و زبده که دانش خود را بروز نگه داشته‌اند سبب شده تا کنترل امور پیمان و رسیدگی سهل‌تر شود.