شناسهٔ خبر: 91753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط کارشناسان حمل و نقل استان صورت گرفت؛

انجام بیش از ۲۷۳ مورد نظارت بر عملکرد رانندگان حمل کالا در استان کرمانشاه

کرمانشاه - معاون حمل و نقل معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کرمانشاه گفت: بیش از ۲۷۳ مورد نظارت بر عملکرد رانندگان بخش کالا انجام شده که در این بازدیدهای دوره ای ۲۳۸۰ امور ناوگان حمل و نقل کالا مورد بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مجیدگلزاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کرمانشاه گفت: سیمان، محصولات کارخانه های قند، صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی و نفت از مهمترین محصولاتی است که از استان کرمانشاه به سراسر کشور توسط ناوگان حمل و نقل کالای جابه جا می شود.

فعالیت ۸۳شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان 

وی در خصوص وضعیت حمل و نقل کالای استان، اظهار داشت: ۸۳شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان وجود دارد و پروانه فعالیت ۴۱ شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا در سال گذشته تمدید شده است.
وی افزود: بیش از ۲۷۳ مورد بازدید نظارت بر عملکرد رانندگان بخش کالا با انجام شده است که در این بازدید های دوره ای ۲۳۸۰ امور ناوگان حمل و نقل کالا مورد بازرسی قرار گرفته اند.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه این استان به لحاظ کشاورزی یکی از قطب های کشور محسوب می شود، افزود: در کنار محصولات کشاورزی، محصولات دامی نیز به سایر نقاط کشور ارسال می گردد.

گلزاری در خصوص بحث نظارتی، گفت: در سال گذشته ۳۴۷ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا انجام شده است.

وی در پایان از مردم خواست، مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل را با شماره ۱۴۱ مطرح و مطمئن باشند نسبت به مسائلی که اعلام می کنند برای داشتن حمل و نقلی سالم پیگیری های لازم انجام و نتایج به سمع و نظر مردم خواهد رسید.