شناسهٔ خبر: 91865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهر جدید گلبهار صورت پذیرفت؛

برگزاری اختتامیه مسابقه طراحی المان و میدان مرکزی شهر جدید گلبهار

مسابقه گلبهار مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقه طراحی المان و میدان مرکزی شهر جدید گلبهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقه طراحی المان و میدان مرکزی شهر جدید گلبهار با حضور شاهین فر عضو هیات مدیره شرکت عمران گلبهار، نفرات برگزیده و همچنین ارتباط تصویری با هیات داوران و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم که در محل سالن جلسات شرکت عمران گلبهار برگزار شد، مریم شاهین فر ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان، اظهار داشت: طی این فراخوان تعداد ۲۴ طرح از ۲۴ هنرمند دریافت گردید که طبق برنامه زمان بندی شده این طرح ها و مستندات توسط هیات داوران مورد بررسی قرار گرفت.

عضوهیات مدیره شرکت عمران گلبهار افزود: در مرحله داوری آثار که با حضور اعضای هیات مدیره شرکت عمران گلبهار و هیات داوران همراه بود، پس از بررسی کارشناسانه ی طرح ها و مستندات ارائه شده، هیات داوران سه طرح را بعنوان رتبه های برتر برگزیدند که اثر آرمین متقی راد مقام اول، افسانه اسحق نیا و بهروز سلیمی مقام های دوم و سوم این مسابقه را از آن خود کردند.

گفتنی است این مراسم اختتامیه با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی به نفرات برگزیده به کار خود پایان داد و در آینده طرح برگزیده در محل میدان مرکزی شهر جدید گلبهار توسط شرکت عمران این شهر اجرا و عملیاتی خواهد شد.

قابل ذکر است شرکت عمران شهر جدید گلبهار به منظور بهبود سیمای بصری و ارتقاء خوانایی در محدوده توسعه این شهر در خصوص طراحی منظر و المان میدان اصلی شهر، با استفاده از تجربیات و دانش هیات داوران متشکل از دکتر خسرو صحاف، دکترعلی مقدم آریایی، دکتر فرشاد تاتاری ، دکتر هیرو فرکیش، دکتر جواد مومن آبادی و دکتر نرجس سادات فاطمی از اساتید مطرح دانشگاه های کشور و همچنین دعوت از تمام هنرمندان، معماران، مهندسان و طراحان حقیقی و حقوقی کشور اقدام به برگزاری این مسابقه نموده است.