شناسهٔ خبر: 92286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام گرفت؛

ساخت راه جدید روستای مله کبود ثلاث باباجانی

کرمانشاه - راه روستایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی گفت: جاده جدید دسترسی به روستای مله کبود بخش مرکزی این شهرستان به طول چهار کیلومتر ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، حسن سهرابی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی اظهار داشت: جاده دسترسی به روستای مله کبود، که اهالی طی سال های متمادی از آن استفاده می کردند حدود ۱۰ کیلومتر است که وضعیت نامناسب و غیر استانداردی دارد و بهسازی آن از خواسته اصلی اهالی بوده، با ارزیابی و پیگیری های صورت گرفته توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصمیم گرفته شد که جاده جدید روستا را به صورت راه گشایی و از یک مسیر جدید ایجاد کنیم.

سهرابی افزود: برای راه گشایی و احداث راه جدید روستای مله کبود حدود هفت میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال هزینه شده و کار نیز به صورت امانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این جاده علاوه بر سهولت در تردد، مسیر نیز حدود۶ کیلومتر کوتاه تر شده است، یادآور شد: روستای مله کبود درحال حاضر ۱۶ خانوار جمعیت دارد.
وی گفت: برای شن ریزی، تسطیح و بهسازی سه کیلومتر راه روستای نگه از توابع بخش مرکزی این شهرستان نیز یک میلیارد ریال هزینه شده است.

سهرابی افزود: طول مسیر دسترسی به روستای نگه چهار کیلومتر است که سه کیلومتر آن خاکی که در فصل بارندگی، اهالی برای تردد با مشکل جدی مواجه بودند و این مسیر نیز بهسازی شده است.