شناسهٔ خبر: 92371 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن همدان خبر داد:

احداث۲۰۷۷ واحد مسکن محرومان همدان آغاز شد/پرداخت بیش از ۲۸ میلیاردتومان تسهیلات بلاعوض

مسکن محرومان مدیرکل بنیاد مسکن همدان با اشاره به اینکه از ۹۰ میلیاردتومان اعتبار تخصیص یافته به اجرای طرح مسکن محرومان استان بیش از ۲۸ میلیاردتومان پرداخت شده است از آغاز احداث ۲ هزار و۷۷ واحد مسکن محرومان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن ظفری مدیرکل بنیاد مسکن همدان عملکرد بنیادمسکن استان را در اجرای طرح مسکن محرومان، اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن همدان با یادآوری این مطلب که سهمیه استان در اجرای طرح مسکن محرومان ۳ هزار واحد است، گفت: طبق تازه‌ترین آمار ۳ هزار و ۲۱۵نفر تاکنون تشکیل پرونده داده‌اند. همچنین،۲ هزار و ۸۷۳ نفر به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که بانک های عامل با ۲ هزار و ۵۶۳ نفر برای پرداخت تسهیلات عقد قراداد کردند.

ظفری ادامه داد: تاکنون برای تعداد ۲ هزار و ۶۰۹ واحد پروانه ساختمانی صادر شده است.

به گفته وی، پی‌کنی ۲ هزار و ۷۷ واحد، اجرای فوندانسیون ۲ هزار و ۲۲ واحد، اسکلت یک هزار و ۸۶۲ واحد، سقف یک هزار و ۷۴۲ واحد، سفت کاری ۱۶۶۲ واحد و نازک‌ کاری ۱۱۹۵ واحد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن همدان توضیح اداد: مجموع بلاعوض تخصیص یافته به اجرای طرح مسکن محرومان استان ۹۰ میلیاردتومان است که تاکنون بیش از ۲۸ میلیاردتومان پرداخت شده است.