شناسهٔ خبر: 92474 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌‌جنوبی خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۱۳۵ واحد مسکن محرومان به زودی/احداث ۶۰۰۰واحد مسکن محرومان با اعتبار ۹۶۰ میلیاردتومان در خراسان‌جنوبی

مسکن محرومان مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی با اعلام روند مناسب اجرای مسکن محرومان استان از بهره‌برداری یک‌هزار و ۱۳۵ واحد مسکونی طرح، به زودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی، عملکرد استان را در احداث ۶ هزار واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد توضیح داد.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی با یادآوری این مطلب که سهمیه استان در احداث مسکن محرومان ۶ هزار واحد با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیاردتومان است، گفت: پرونده ۶ هزار متقاضی تشکیل شده است. همچنین، تعداد ۵ هزار و ۹۹۹ نفر به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که بانک‌های عامل تاکنون با ۵ هزار و ۹۷۰ نفر از متقاضیان قرارداد منعقد کرده‌اند تا تسهیلات مسکن را به متقاضیان پرداخت کنند. 

آسمانی مقدم، روند احداث واحدهای مسکونی محرومان استان را بدین شرح، اعلام کرد: اجرای فونداسیون ۴ هزار و ۹۳۲ واحد، اجرای اسکلت ۳ هزار و ۸۲۱ واحد، اجرای سقف ۳ هزار و ۲۶۰ واحد انجام شده است.

به گفته وی، ۲ هزار و ۳۳۱ واحد از واحدهای مسکونی محرومان در مرحله سفت‌کاری و یک هزار و ۱۳۵ واحد نیز در مرحله بهره‌برداری قرار دارند.