شناسهٔ خبر: 92531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

انتخاب هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری

DM2A5690.1.jpg مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی استان گفت: از طریق رأی گیری پنج نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی استان، با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات در مرداد ماه امسال گفت: تعداد ده نفر از اعضای سازمان بر اساس صلاحیت، حسن سابقه و کسوت در جلسه دعوت شده اند و از طریق رأی گیری پنج نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب می‌شوند.

 مقصودی افزود: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی یک صنف می باشد، از اعضای منتخب انتظار می رود، روند برگزاری انتخابات را به دور از هرگونه حاشیه پیگیری نمایند و مسئولیت و تعهدی که برعهده آنها گذاشته می شود با برگزاری یک انتخابات سالم، به نحو شایسته به سرانجام برسد.

وی اظهار داشت: احکام اعضای منتخب هیأت اجرایی توسط اداره کل راه و شهرسازی صادر و پس از آن روند اجرای انتخابات سازمان به طور رسمی آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس شیوه نامه، مدیر کل، معاون مسکن و ساختمان، رئیس اداره نظام مهندسی، رئیس اداره حراست و رئیس اداره حقوقی راه و شهرسازی استان نیز اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی هستند.

در این جلسه با رأی حاضران، آقایان؛ سیاوش صادقی به عنوان رئیس هیات اجرایی، کیوان مصیبی به عنوان نایب رئیس هیات اجرایی و حیدرعلی رئیسی، عبدالمجید تقی‌پور و آرش محمدی به عنوان عضو هیات اجرایی انتخابات مذکور انتخاب شدند. 

لازم به ذکر است سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال و بختیاری دارای ۴۳۱۶ عضو است.