شناسهٔ خبر: 92560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار زنجان در بازدید از طرح اقدام ملی مسکن استان اعلام کرد؛

تحویل پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان زنجان در موعد مقرر

بازدید استاندار زنجان از طرح اقدام ملی2.jpg استاندار زنجان در بازدید از طرح اقدام ملی مسکن استان عنوان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن نه تنها از بقیه استان ها عقب نیفتاده ایم، بلکه طبق گزارش وزارت راه و شهرسازی از رتبۀ قابل قبولی نیز برخوردار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان) ، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در بازدید روز گذشته از طرح اقدام ملی مسکن استان اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن نه تنها از بقیه استان ها عقب نیفتاده ایم، بلکه طبق گزارش وزارت راه و شهرسازی از رتبه قابل قبولی نیز برخوردار هستیم و سعی خواهد شد این پروژه ها طبق زمانبندی های انجام پذیرفته در موعد مقرر، یعنی دو ساله تحویل همشهریان شود.

وی از نزدیک در جریان روند ساخت، مسایل و مشکلات پروژه ها قرار گرفت و اظهار داشت: البته تعداد محدودی از این پروژه ها به صورت نوبرانه در شش ماهه دوم امسال به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

حقیقی ضمن اینکه کیفیت ساخت و سازها در طرح اقدام ملی و همچنین رتبه استان را در این طرح خوب ارزیابی کرد، گفت: طرح های قبلی مسکن بدون توجه به مسایل روبنایی اجرا شده که مشکلات ناشی از آن در حال حاضر گریبانگیر بعضی از ساکنان این پروژه ها می باشد که از ویژگی های شاخص طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان توجه به این مسایل همزمان با تعریف پروژه ها است.