شناسهٔ خبر: 92594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیرکل هواشناسی استان صورت گرفت؛

تقدیر از فعالان فرهنگی و هنری و خادمان مراسم مذهبی هواشناسی گیلان 

هواشناسی گیلان مدیرکل هواشناسی استان گیلان در مراسمی از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی، نقاشی، یاوران نماز و خادمان مراسم مذهبی و فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیده بودند، تجلیل کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، با همت ستاد اقامه نماز اداره کل هواشناسی استان گیلان و با موافقت محمد دادرس مدیراین اداره کل از سرکار خانم سوزان ساسانیان، فائزه شعبانزاده، علیرضا قناعتی، مراد طاهر خورسندی و حجت علی‌نژاد به عنوان برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «کتاب شیوه دعوت به نماز» تجلیل شد.

همچنین از مهیار علی پرست، زهرا متقی، محمد دهقان، الهه سلیمانی، آرش کرد جزی، آیلین عزتی و تبسم محجوب از فرزندان همکاران هواشناسی به منظور شرکت در مسابقه نقاشی و از علیرضا محمدزاده، محمد علی‌پرست و سرکار خانم فاطمه صیاد رودکار به عنوان یاوران نماز و خادمان مراسم مذهبی و همچنین فاطمه حمیدنژاد، تبسم محجوب و ملال علوی از فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیده بودند، با اهدای جوایز و لوح سپاس طی مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل گردید.

لازم به ذکر است مدیر کل هواشناسی برای کمک به مجمع خیرین مسجدساز و تجهیز نمازخانه اداره کل هواشناسی استان گیلان مبلغی اعتبار اختصاص داد.