شناسهٔ خبر: 92681 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

رئیس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی:

در حوزه ریلی و توسعه آن شاهد اتفاقات خوبی در کشور بوده‌ایم/ طرح اقدام ملی می‌تواند یک شاخص مناسب در رونق ساخت و ساز مسکن باشد/ اتصال ریلی خواف - هرات به دوغارون اثربخشی بالایی در جابه‌جایی بار و مسافر خواهد داشت

سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی گفت:‌در حوزه ریلی و توسعه آن در کشور اتفاقات خوبی را شاهد بوده‌ایم و راه آهن خواف-هرات از جمله اقدامات خوب در این حوزه به شمار می‌آید.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی، رئیس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،در خصوص رونق گرفتن ساخت و ساز مسکن در کشور با اجرای طرح اقدام ملی با اشاره به اینکه اجرای این طرح می‌تواند از ویژگی‌های شاخصی برخوردار باشد، گفت: این طرح می‌تواند یک شاخص مناسب در رونق ساخت و ساز مسکن باشد. در این زمینه انتظار این است که کار با قدرت و سرعت بیشتر و به شکل جهادی‌تر و عملیاتی‌تر پیش برود تا با مجموعه این اقدامات شاهد حرکت آن به سمت مسیری باثبات‌تر باشیم.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اقدامات خوب وزارت راه و شهرسازی در توسعه حمل و نقل ریلی در کشور، گفت: در حوزه ریلی و توسعه آن در کشور اتفاقات خوبی را شاهد بوده‌ایم. 

وی افزود: پروژه راه آهن خواف-هرات از جمله اقدامات خوب در ناوگان ریلی و شرق کشور است. طرحی که می‌تواند با اتصال به دوغارون اثربخشی زیادی در حوزه حمل و نقل بار و مسافر به همراه داشته باشد. بدون شک با تمرکز هرچه بیشتر در توسعه حمل‌ونقل ریلی بهره‌برداری‌های موثرتری را شاهد خواهیم بود.