شناسهٔ خبر: 92870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سیلاب ۴۳۴ میلیارد ریال به محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

خسارت سیل.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی های سیل آسای هفته گذشته ۴۳۴ میلیارد ریال به بدنه جاده ها و ابنیه فنی راه های جنوب استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده بارندگی های سیل آسای هفته گذشته ۴۳۴ میلیارد ریال به بدنه جاده ها و ابنیه فنی راه های تحت پوشش این اداره در جنوب استان خسارت وارد کرده است.

قادری گفت: سیلاب این مدت علاوه بر مسدود کردن برخی مسیرهای ارتباطی، آسیب جدی به ۴۰ کیلومتر محور مواصلاتی اصلی و فرعی و ۲۵۰ دستگاه ابنیه فنی راههای تحت پوشش این اداره کل وارد کرد.
وی حفظ ایمنی و تردد روان شهروندان را مهمترین رسالت اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی عنوان کرد و افزود: راهداران این اداره کل با گشت زنی مداوم در تمامی محورهای حوزه استحفاظی برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی تلاش می کنند تا هم استانی های گرامی با اطمینان خاطر تردد کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.