شناسهٔ خبر: 92873 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش شبانه روزی راهداران صورت گرفت؛

بازگشایی۶ مسیر سیلابی جنوب سیستان و بلوچستان

سیلاب.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶ مسیر مسدود شده ناشی از سیلاب هفته گذشته در جنوب این استان با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، عبدالرحمن نارویی اظهار داشت: همزمان با بروز سیلاب در هفته گذشته ۸۵ نیروی راهداری این اداره کل به همراه ۴۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در طول محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان بارندگی هفته گذشته در اردیبهشت ماه جاری در طول ۳۰ سال اخیر بی سابقه بوده است به طوری که سبب بارش های رگباری با درصد تخریب بالا محورهای مواصلاتی جنوب استان شد.

وی خاطر نشان کرد: راهداران پر تلاش این اداره کل بعد از بازگشایی مسیرهای مسدود شده، در حال ترمیم محورها و ابنیه فنی آنها هستند.

نارویی با قدردانی از تلاش شبانه روزی راهداران گفت: راهدار و راهداری نمادی از تلاش و کوشش برای خدمات‌رسانی در شرایط سخت است، شاید همگان از نزدیک شاهد تلاش راهداران نباشند ولی حقیقتا فعالیت راهداری تنها محدود به زمستان نمی‌شود بلکه در طول سال به ویژه در زمان بارندگی بیش از هر دستگاهی فعالیت می‌کنند.