شناسهٔ خبر: 92902 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر خوزستان

احمد اصغری‌مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان خوزستان از تامین اعتبار مورد نیاز برای اتمام مساکن مهر استان خبر داد و گفت: تقریبا تمام پیشنهادات اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برای رفع مشکلات موجود در پروژه های مسکن مهر تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جلسه مشترک در استانداری خوستان و تصمیمات اتخاذ شده در حوزه زمین و مسکن افزود: در این نشست مقرر شد زمین های بندر امام که دارای مقیاس وسیعی هستند با قیمت منطقه ای به متقاضیان واگذار شود.

وی همچنین از ایجاد راهکار کارشناسی برای حل اختلاف بر سر زمین‌های شهرستان لالی خبر داد و اعلام کرد: در مورد زمین های این شهرستان مشکلی که بین وزارت نفت و مردم بود را بررسی کردیم و به زودی تصمیمات هیات کارشناسی در این خصوص را اعلام خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: روند ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های اقدام ملی مسکن تسریع شده است. همچنین در مورد پروژه‌های اقدام ملی استان هم مشکل خاصی نداریم و اعتبارات لازم برای ساخت این واحدها تامین شده و روند پیشرفت پروژه‌ها در جریان است.

به گزارس سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان خوزستان و بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و اقدام ملی اهواز و مسکن مهر آبادان با همراهی ارسلان مالکی و فردین شاکری اعضای هیات مدیره این سازمان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گروسی مدیرعامل منطقه آزاد اروند، رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان صورت گرفت.