شناسهٔ خبر: 93142 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

اختصاص پروژه برای بیش از ۹۶ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر زنجان

مهندس بیات منش - زنجان.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از اختصاص پروژه برای بیش از ۹۶ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر زنجان در جلسه قرعه کشی مرحله سوم از فاز دوم ثبت نام این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)  ، مسعود بیات منش در جلسه قرعه کشی مرحله سوم از فاز دوم ثبت نام پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شهر زنجان،ضمن ارایه گزارش از آخرین وضعیت ثبت نام کنندگان این طرح اعلام داشت: با انجام این قرعه کشی بیش از ۹۶ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهر زنجان تعیین تکلیف شده و پروژه های خود را شناختند.

در این جلسه که با حضور نمایندگان دادستان زنجان، اداره کل بازرسی استان، دفتر فنی و امور عمرانی استانداری زنجان و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان برگزار شد قرعه کشی برای تخصیص پروژه  ۲۵۷۶ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان کل ثبت نام کنندگان استان را ۲۸هزارو ۶۹۱ نفر عنوان کرد که ۲۳هزارو ۹۲۱ نفر از این متقاضیان برای شهر زنجان، ۱۰۴۱ نفر برای شهر ابهر و ۳۷۲۹ نفر برای دیگر شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر استان که تعداد متقاضیان تایید نهایی شده در شهر زنجان بالغ بر ۱۳۰۴۹ نفر است.

خاطرنشان می‌شود این قرعه کشی برای اختصاص واحد در بین ۴ پروژه ۷۰ هکتاری شمال الهیه و کوی فرهنگ، ۲۵ هکتاری کوی فرهنگ، پروژه کوی ثمین ۲ و پروژه m۵ از سایت کوی زنگان انجام شد.